Forum prawda o robocie
PROCARS - prawda o robocie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

czy sama też je tak uczeszę - nie ma problemu!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum prawda o robocie Strona Gwna -> Imprezy Zakadowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
dowiadczony robol



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/2
Skd: Finland

PostWysany: Pi 5:44, 11 Kwi 2014    Temat postu: czy sama też je tak uczeszę - nie ma problemu!!!

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja też długo nie mogę wytrzymać, rób świecę może pomoże a jak dużo nie możesz zmieścić to można zrobić wstępną małą lewatywę z np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanawiam się czy nie będzie problemu jeśli wcześniej użyto innego kwasu a teraz pani doktor wstrzyknie mi inny???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niższe wydją się lepsze. [link widoczny dla zalogowanych] Też byłam w cleopatrze na wełnowcu, pani Monika naprawdę jest fachowcem, miałam włosy przepalone po rozjaśnianiu a teraz - miodzio.
tabula rasa. ale ja nie musze.....................no ale niektorz\y jak widac lubia 25letnie kobiety z wysokim wzrostem i wagą to co Ci do tego Proszę o pomoc! Właśnie szukam pierwszej pracy i nie sypiam po nocach na myśl o rozmowach. Czesc! [link widoczny dla zalogowanych]
pewnie zaraz mi się za to podnoszeniu na duchu i dawanie płonnej nadziei dostanie...ale to nie jest tak, ze ona jest płonna-bo moim zdaniem trzeba mieć w sobie absolutne przekonanie o nieważnie zawartym małżeństwie ,aby rozpoczynać cały ten proces, mówilam już o tym, ze to nie zachcianka wyczyszczenia papierów, bo ma się kogoś nowego - cywilnego- męża lub żone, bo nie tylko taki stan popycha do tej decyzji..... [link widoczny dla zalogowanych] admu1.jpg Nosiłem się z tym już dość długo i dopiero wtedy miałem okazje do zakupu. balsam aloesowy firmy Scandic Line - tylko w sklepach z produktami fryzjerskimi - cena za 1 litr - 8 zł. Umówiłam się też z dnia na dzień. Jest to zdecydowanie tańszy sposób na plaski brzuch niż godziny spędzone na siłowni, a ponadto ciekawszy od „brzuszków . kto to jest ten k**wa tombak ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawdę jeśli jesteście takie jak mówicie, to jesteście idealne i po prostu powinnyście znaleźć kogoś kto będzie uwielbiał was za to jakie jesteście!

Natalia...xd, co masz tak samo?
[link widoczny dla zalogowanych]
czyli doradzają fryzurę, a nie robią to co ty chcesz, bez zadnego uprzedzenai cie otym jak może to wyglądać Marcin, Białystok
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich
O kosmetyczke pytalam sie, bowiem slyszalam, ze nie sa tutaj jakies super dobre i nie posiadaja tych umiejetnosci czy technologii jakie mozna spotkac u nas?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem po 6 liposukcjach i widzę, ze jeszcze trochę a moj brzuch będzie idealny.

czyli to nie do konca jest nasza wina. [link widoczny dla zalogowanych] Ja natomaist ciagnelabym do polski.
Tzn organizm sam podpowiada kiedy mu sie chce pic, jednak zauwazylam, ze wlewanie w siebie litrow wody wcale nie dziala. ...Czuję, że wygram z bulimią wiesz.... Najpierw robia badnia tak? Witaj [link widoczny dla zalogowanych]
A jakby któraś miała problemy z zajściem to może walić w ciemno do doktora. Bedzie ją widac to bedzie. [link widoczny dla zalogowanych] cz mozna wspolzyc gdy bierze sie te tabletki ? Od dzisiaj zaczynam je brać, więc zobacze, jak to działa na szczęście Gynalginu jest tylko 10 tabsów. Może i modelek dużo ale to co robiłam to trwała, trwała, trwała, cięcie emerytek i końcówek. Pozdrawiam b.
[link widoczny dla zalogowanych]
) ( .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Polecam linię L'Oreala Absolut Repair.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie no, wyczesane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy garażu ostatnio zrobili nowy tynk na jednego z pracowników spadł wielki kątnik tak wychodzi z ich gadki mówili że jak go zadeptali to pół buta mieli urąbanego taki duży aż mój tata się zatrząsł ;D Generalnie to wszystko ode mnie, połowa postów w tym temacie to albo zaczepki lub głównie analfabetki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To moze sie blizej przedstawie to tak zaczelam ni z gruszki ni z pietruszki [link widoczny dla zalogowanych] Każdy ma swoje zdanie,swoje doświadczenia...
nie jest facetem. ja właśnie tak zrobiłam... Smarowalem contratubexem, NO-SCAREM, DERMATIXEM, natluszczalem. Życzę lekkich porodów. Najgorsze, że zapłaciłam już za pierwszy semestr studiów podyplomowych z wyceny... [link widoczny dla zalogowanych]
Mucha ładniejsza niz Cichopek - Anię Muchę Magda >> ta zdadzams ie z toba masci i opatrunki to niesiadczy o tym ze bedzies zmiec ma lo blizne tylko duzo zalerzy od rodzaju towjej skory i w jakim miejscu masz blizne to tez ma duze znaczenie , ja mam z przodu klatki to te blizny sa jescze jescze ale na plechac juz mam śliska skóre z odcieniem monco brazowym i czerownym to juz jest problem;/ Kwas hialuronowy z czasem wyparowuje przez skóre i nic , żaden nawet slad w naszych ustach po nim nie zostaje. zardził Owszem Smoktunowicz też zawiniła ale przeciez go nie zmuszą do seksu,nie zdradział go tak więc zawini zarwno Lis jak i Smoktunowicz.... Dziewczyny, które znacie sie na tej szóstce! NIe studiuje medycyny, wiec pewnie nie pomoge ci tak, jak bys chciala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mogę

NIOM WIESZ ..
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieję, że niedługo ruszy mój komp... ma skype rozne mozliwosci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To robienie kasy na lenistwie kobiet, bo niestety jesteśmy leniwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytasz ile trwała sama operacja, tego dokładnie nie rejestrujesz, (bo przecież smacznie sobie śpisz, a potem w sali wybudzeń też taka przymglona jesteś) ale sądzę, że sam zabieg to chyba coś mniej niż godzinę, może nawet 40 minut. [link widoczny dla zalogowanych] Jutro odbieram norprolac z apteki.
Dobrze ze powiedzialesz ze nie wszystkie. poczytajcie o budzeniu się kundalinii, na pewno nie we wszystkich przypadkach ale w wielu może to być przyczyną, pozdrawiam aleczka śmiesznie 3 twoje wpisy glupie miny stroi i tyle, nie ma nad czym sie zachwycac;/ nawet w tancu nie ma nad czym;/ Zrobiłam sie na czarno tylko dla tego topiku,bo jest znakomity [link widoczny dla zalogowanych]
Jak nasila mi sie objawy to pójde do lekarza znowu... miało być Zal mi go strasznie. Śniadanie: Pozdrawiam i witam! ma na imie Nikola, czy Nicola nie wiem jak sie pisze. nie powinna rozlewać się sama na paznokciu, ani nie powinna być zbyt twarda.
Tak i one nic nie wiedza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przynajmniej przy tego typu zabiegach eliminujemy oparzenia, łuszczenie sie i nadmierne niszczenie naskórka.Zreszta jak widać technologia ma tutaj naprawde bardzo dużo do powiedzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum prawda o robocie Strona Gwna -> Imprezy Zakadowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin